Translate

wtorek, 21 grudnia 2010

Piosenka 22

Spoglądam na naszą fotografię
Roześmiana przytulona para
Nic z nas do siebie nie pasuje
Ty nieziemsko przystojny
Książę z bajki
Obok zwykła dziewczyna
Która niczym nie zaistnieje
Co jest we mnie takiego,że nie
możesz dać mi spokoju?
Myślisz , że jestem wyjątkowa BZDURA
To pierwszy raz gdy podejmujesz
złą decyzję

Kontrast Kontrast
Przecież nic do siebie nie pasuje
Twoja niezwykłość
Moja przeciętność
Co za szaleniec złączył
nasze drogi w jedną
całość?

Twoja prosta poukładana
 ścieżka
Moja wyboista i pełna luk droga
Zniszczę siebie Ciebie potem Nas
Ty snuj plany i rozmyślaj
Muszę mieć co zniszczyć i zawalić
Idźmy razem w tę drogę
Złączoną z dwóch różnych ścieżek
Na końcu zostaną nam wspomnienia
Dobre czy złe
To nie ważne
Nikt nam ich nie odbierze
są tylko nasze

Kontrast Kontrast
Przecież nic do siebie nie pasuje
Twoja niezwykłość
Moja przeciętność
Co za szaleniec złączył
nasze drogi w jedną
całość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.