Translate

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Piosenka 21

Koniec głupich złudzeń
Wrzucam do kosza rok swojego życia
Nadzieję,zamiary i uczucia
Wszystko zawarte w 3 fotografiach
Uśmiercam to wszystko
Jednym poleceniem USUŃ

Obudziłam się se snu
Śpiąca królewna
Ocknęła się wreszcie
Poczułam haust
prawdziwego życia
Teraz już wiem co to rzeczywistość

Czemu wcześniej na to nie wpadłam
Bezsensowne uczucie
Pełne płonnych nadziei
Tysiące wypłakanych łez za Tobą
To były zbyt idealne marzenia
aby się ziścić
Budzę się
Nie czuję rozczarowania
Zaczynam nowe życie


Obudziłam się se snu
Śpiąca królewna
Ocknęła się wreszcie
Poczułam haust
prawdziwego życia
Teraz już wiem co to rzeczywistość

Bez rozpaczy i pretensji
Bóg ma dla mnie plan
Może jeszcze lepszy niż ja sama
On wie w którą drogę
mnie pchnąć
Niedoskonali ludzie
 nie są mi w tym potrzebni

[Rok w życiorysie
Tego nie da się tak łatwo zapomnieć
Zabijam w sercu każdą myśl o Tobie
To nie jest takie proste
Czy kiedykolwiek uwolnię się od tych
bezsensownych wspomnień]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.