Translate

czwartek, 12 sierpnia 2010

Żyję w kraju,gdzie wszystko jest do H

Ujmę to jednym zdaniem:Zburzmy pałac prezydencki,a na jego miejsce wznieśmy Mauzoleum im.M i L K .Powtórzę z Normanem Daviesem PIS to sekta i ruch wywrotowy.Ok to by było na tyle z polityki.Skoro już to studiuję to wypowiem swój pogląd...
Kolejny pogląd to źle ze mną bardzo źle.Ktoś świetnie zauważył,że jak ktoś szczęśliwy to promienieje...Wyglądam okropnie,podsiniałe oczy i beznadziejna cera,obgryzłam paznokcie tak namiętnie zapuszczane na niedzielę...No cóż ...Aha i znowu o tym myślę tak żeby znowu to zrobić pociąć poczuć ból,poczuć jak krew spływa po rękach jak dawniej...ten ból ma coś w sobie,że po nim lepiej ale tylko na chwilę i trzeba znowu mocniej.już mam chyba zmiany w mózgu od odmawiania sobie jedzenia...

a myślałam,że wypad do stolicy z psiapsiułami mi pomoże.Chociaż na jedno to dobrze bo pojeździłam tramwajami i metrem ale po pierwsze to co raz bardziej czuję,że UKSW i ta cała Warszawa to był zły pomysł...A po drugie to Ja nic nie wiem o swoich studiach...nawet  nie mam pojęcia co za zajęcia sportowe mam do wyboru gdzie będę  mieć wykłady nic totalnie nic a co gorsza to nawet jeszcze nie byłam na swoim wydziale...Wielka studentka nie ma co

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.