Translate

środa, 18 sierpnia 2010

Czemu się Ciebie nie boję?
Naturalnie powinno tak być
Zawsze wiedziałam,że nie jestem normalna
Przyciągasz mnie z niezdrową siłą
Choć rozsądek każde być jak najdalej
#
[Wbrew naturze i wszelkim prawom
ulegam miłości
To silniejsze ode mnie
Twoje przebiegłe sztuczki
sprawdziły się na mnie doskonale
Drapieżnik dostał w końcu swoją ofiarę
Czas smakowania właśnie się zaczął]
#

Mój szalony postępek wbrew pozorom ogromnie nas do siebie zbliżył
Powstrzymaj swoje mordercze zapędy
Twoja obecność sprawia,
że tracę nad sobą kontrolę
Moja osoba Cię oszołamia

Pamiętam dokładnie ten dzień
Wtedy uciekłam z piekła cierpienia
do Ciebie
Otworzyłeś drzwi i na progu zobaczyłeś
mnie
Zdziwienie...?,Wściekłość...?
Sama nie wiem co tkwiło wtedy w Twoich oczach
Najważniejsze było dla mnie to,
że byłam przy Tobie
#
[Wbrew naturze i wszelkim prawom
ulegam miłości
To silniejsze ode mnie
Twoje przebiegłe sztuczki
sprawdziły się na mnie doskonale
Drapieżnik dostał w końcu swoją ofiarę
Czas smakowania właśnie się zaczął]
#


Pogrążeni w ciemności nocy jesteśmy razem
Śnię po dniu pełnym szalonych decyzji
Jednak Ty czuwasz
Strzeżesz mojego snu i odpoczynku
Boisz się,że nie zapanujesz nad sobą
Wolisz upajać się moim pięknym spokojnym snem

Mój szalony postępek wbrew pozorom ogromnie nas do siebie zbliżył
Powstrzymaj swoje mordercze zapędy
Twoja obecność sprawia,
że tracę nad sobą kontrolę
Moja osoba Cię oszołamia

Dla mnie pokonujesz swoje pragnienia
Dla mojego dobra odmawiasz sobie tego co jest bezcenne
Powstrzymujesz samego siebie
Jednocześnie wmawiasz mi,
że powinnam trzymać się od Ciebie z daleka
#
[Wbrew naturze i wszelkim prawom
ulegam miłości
To silniejsze ode mnie
Twoje przebiegłe sztuczki
sprawdziły się na mnie doskonale
Drapieżnik dostał w końcu swoją ofiarę
Czas smakowania właśnie się zaczął]
#
To dla Ciebie bo Cię kocham Strasznie Cię kocham!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.