Translate

czwartek, 29 lipca 2010

Piosenka 14

Zabierz mnie z stąd,daleko stąd
Oddal ode mnie problemy i moje smutki
Chcę czuć tylko Ciebie
Moim marzeniem jesteś tylko TY
Czemu nie odzywasz się do mnie?
robisz to celowo,dobrze wiesz,że wieści od Ciebie szaleję


Wszystko mi jedno
Obojętność ogarnia moje serce
Smutek w nim gości
Co raz więcej smutku i obojętności
Z dnia na dzień co raz więcej
Chyba oszaleję
Dłużej nie wytrzymam


Nie znęcaj się dłużej nade mną
Samotność mnie przerasta
Bez Twojej obecności nic mi nie wychodzi
Coraz trudniej zrozumieć Twoje decyzje
Wciąż wspominam chwile razem
Przeszłość tak bardzo mnie boli

Wszystko mi jedno
Obojętność ogarnia moje serce
Smutek w nim gości
Co raz więcej smutku i obojętności
Z dnia na dzień co raz więcej
Chyba oszaleję
Dłużej nie wytrzymam



Oddam wszystko za ponowne przeżycie przeszłości
Chcę wrócić do niej
Wspomnienia naszych kłótni i sprzeczek jest tak rozkosznie miłe
Nawet nie zdawaliśmy sobie sprawy ile miłości wkładaliśmy w to wszystko

[Przeszłość nas rani
Boli gdy wspominamy
Żałujemy gdy analizujemy
Kochamy gdy tworzymy]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.