Translate

piątek, 30 lipca 2010

Niezadowolenie z siebie to podstawa każdego prawdziwego talentu[A.Czechow]

no dobra,całkowicie nie wiem czy dokonałam dobrego wyboru idąc na politologię.To znaczy...coś we mnie mówi mi,że to jest właśnie to ale jeszcze inny wewnętrzny głos podpowiada mi,że to nie to.Że potrzeba mi czegoś bardziej aktywnego,a jeszcze ekonomiczna część osobowości martwi się czy dostanę gdzieś pracę.Sama już nie wiem.A gdzie moje marzenia o archeologi.Przecież przez całe życie tylko balet się liczył i UJ się liczył.To wszystko runęło.poczytałam w necie o pracy politologa ale jakim cudem ja się dostanę do np.kancelarii prezydenckiej albo do Sejmu?nie wiem nie wiem naprawdę nie wiem co mam robić i co gorsza nie mam nikogo kto może mi pomóc i porozmawiać,najzwyklej w świecie doradzić.Za bardzo boję się życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.