Translate

niedziela, 20 września 2009

Miłość jest jak wiatr,nie widzimy jej ale ją czujemy...

Co nazywamy miłością?W ogóle to Co to jest miłość?
Wszyscy twierdzą,że to uczucie ,może mają rację jeżeli to uczucie to już wiem czemu tak mi trudno opisać je,skonkretyzować bo uczucie to abstrakcja coś czego nie da się opisać  ogarnąć .Jak to fajnie jest zrobione ta cała miłość  siedzi sobie w środku nie możesz jej  zobaczyć ani dotknąć ale wiesz,że tam jest (Z tego wychodzi,że miłość opiera się na wierze)Kochasz kogoś to czujesz z nim wieź,której też nie widzisz ale ją  cholernie czujesz,tak w środku a co gorsza nie możesz na nią wpłynąć  zmienić jej Ona jest i bach tyle razy próbowałam zmienić miłość.
Nienawidzieć zamiast kochać i nie udało się a wręcz przeciwnie miłość jest trzy razy większa .Jedyna rzecz na świecie,którą jest tak trudna do pojęcia ,jak się kogoś kocha to nie można zmienić tego.I nawet jak się nie jest z tą osobą to i tak się ją kocha bez względu na wszystko .Może nie wszyscy się ze mną zgadzają ale takie jest moje zdanie.Każdy człowiek chce kochać.Nawet ja,chociaż wmawiam sobie coś zupełnie innego to i tak moje serce jest do tego ustawione ,dostosowane do tego żeby kochać  związać kogoś więźą i już nie puścić.Rozum i życie robi i mówi co innego.Ale taka jest moja fizjologia a,że nie została spełniona ?Dźwigam tego konsekwencję i to się źle skończy ,bo ja już czuję tego konsekwencje jestem skorupką dosłownie to zlepkiem znerwicowanych i zszarganych nerwów nad którymi nie panuję i sama nie wiem czego chcę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.