Translate

środa, 12 kwietnia 2017

Albo go kocha albo się uparła. Na dobre, na niedobre i na litość boską.

Dawno mnie tu nie było ale moja praca tak bardzo mnie kocha, że chce zawładnąć moim życiem  odbierając mi każdą chwilę na przemyślenia i napisanie ich tu.
W zamian nie dostaję nic oprócz marnych groszy, których nie ma na koncie zanim się obejrzę...
Odliczam dni do wielkanocnej soboty, kiedy znowu zobaczę K ...nie widziałam go aż jeden dzień i w tym roku spędzę z nim kolejną Wielkanoc.
W tamtym roku jako jego dziewczyna, w tym jako narzeczona a w następnym jako żona
Przynajmniej jeden aspekt mojego życia zmierza w odpowiednim kierunku. I tylko ten jeden mnie uszczęśliwia
Jakie to męczące kiedy nie ma tego drugiego człowieka obok ciebie przez kilka dni ....mam go na codzie ale nadal jest mi mało, mało przytulania, mało pocałunków mało chwil żeby powiedzieć mu że go kocham, przekazać mu swoją miłość
Jakbym była tylko w połowie a moja dryga połowa gdzieś tam w jego osobie
jeszcze tylko dwa dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.