Translate

niedziela, 24 lipca 2016

z dzienniczka ChAD

Ostatnio w głowie ma cholerny mętlik, a w moim życiu nic nie jest takie jak powinno być
hmm może inaczej, nie tak jakbym chciała żeby było-jakby mnie uszczęśliwiało.

Wymuszone zaręczyny z pierścionkiem, który sama sobie wybrałam...poprzez przesłanie mu linku na fb a on tylko dokończył transakcje -mamy przecież XXI wiek dziecinko a jeśli marzyłam o pięknej niespodziance z XIX wieku z antykwariatu to już dawno powinnam obudzić się, że nie jestem pieprzoną księżniczką i nie zasługuje na to!!!!
Chujowa praca, której nienawidzę z całych sił i która odbiera mi nawet radość z oddychania.

Nie wiem czego chce- przyznaje się
ale wiem czego nie chce a właśnie to dostaje za każdym razem w każdej dziedzinie
i nie wiem czemu  na to się zgadzam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.