Translate

czwartek, 7 kwietnia 2016

Postanowiłam zostać w łóżku do południa. Może do tego czasu szlag trafi połowę świata i życie będzie o połowę lżejsze.

Raczej nie będzie
gdyż to my sami odpowiadamy za to jak wygląda nasze życie i czy jest ono lekkie i przyjemne czy wręcz odwrotnie


jakie jest moje?
zależy od punktu widzenia
dla niektórych jestem w czepku urodzona, bo zawsze wszystko miałam i robiłam co chciałam nie oglądając się na innych i za siebie
dla niektórych jestem życiową nieudacznicą, która nic nie osiągnie
niektórzy widzą we mnie osobę pełna talentów o dobrym sercu lecz zagubioną a  za punkt honoru postawili sobie wyciągnięcie mnie na dobrą drogę

miałam dziś naprawdę zły dzień, ba nazwały bym go chujowym
ostatecznie miałam  wziąść się garść i zabrać za projekty gdyby coś  podkusił mnie do sięgnięcia po Becketta
i z ksiązki wypdał list od K
co za niedopatrzenie kiedy palilam i niszczyłam wszystkie rzeczy, ktore mialy z nim związek
cudownie klamliwy i ckliwy liścik jak to jestem miloscią jego życia -dwa lata później czytam w mejlu od niego, że może o mnie zapomnieć i tak zrobi 
stek kłamstw przez który ryczę i zapewne będę ryczeć pół nocy

kiedyś miałam wszystko a nie czulam sie kochana i nieszczęśliwa
dziś mam miłość i związek z najcudowniejszym facetem pod słońcem  nie mając nic i pozwalam sobie na to uczucie "bezżycia" które nie pozwala mi normalnie funkcjonować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.