Translate

niedziela, 13 marca 2016

My love letter

Kiedy po kilku związkach z ...
dużym chłopcem dla którego byłam laleczka,która można ubierać w Chanel haute couture- dziś znalazłatą sukienkę... och akurat w dzień kiedy miałam się z nim widzieć

z totalnym debilem, który zaczął  czytać książki i stał się intelektualista po pierwszej randce w teatrze ze mną
och boże gdybym mogla wykasować ten dzień z mojego życia

 było jeszcze kilka małych, większych romansów
dziś już nie pamiętam nawet ich imion

To była długa droga do Ciebie
Czuje się jakbym znalazła skarb, który na mnie czekał
a ja dreptałam wokół tracać czas, i stając się coraz mniej sobą
smutne ,wręcz żałosne 

Nie widziałam go od tygodnia i czuje się jakby jutro miała być Gwiazda czekana mnie prezent
a to jeszcze pieprzonych 12 godzin albo i więcej ...

Jest moim cudem
Jest miłością mojego życia
Jest najprzystojniejszym facetem
Jest najinteligentniejszym i najlepszym rozmówcą,najlepszy w dyskusji o filmach
najbardziej błyskotliwym człowiekiem jakiego znam
Najczulszym, najukochańszym.
Jest tym, którego w końcu pokochałam, tak naprawdę, poważnie
Jest skomplikowany i ostatnio dużo przeszedł
a spotkanie mnie wcale nie jest łatwą sprawą

Boje się że może mu się pogorszyć przeze mnie

Jest moim Słońcem a bez Słońca na Ziemi nie było by zbyt przyjemnie
Nie jest moją pigułką szczęścia wiem, że jeśli sama nie uporam się z moimi problemami i powrotem anoreksji i depresji to nie stanę się z dnia na dzień szczęśliwą,zadowolona z życia i z siebie osobą.
Ale daje mi niewyobrażalna siłę, bezpieczeństwo.
A spotkałam go tylko przez pijacki zakład i ironiczne I need a hero
Chciałam to mam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.