Translate

poniedziałek, 18 stycznia 2016

It's the purest element but it's so volatile An equation heaven sent, a drug for angels

pieprzona miłość o jakiej zawsze marzyłam
o jakiej zawsze marzyłam, i której nigdy u nikogo nie znalazłam
musiała się trafić akurat tym razem
po tylu przejściach i po tylu zwiedzonych nadziejach
w tak głupim momencie

każda cząstka mojego ciał i duszy pragnie tylko jego
jego obecności  i jego widoku
a pomiędzy chwilami spędzonymi razem czas się dłuży i niemiłosiernie rozciąga
a kiedy jesteśmy razem przelatuje przez palce
to tak niesprawiedliwe

czasem przeżywasz swoje życie jak równię pochyłą
jesteś w związku ale to nie to
wiesz, że nie ma to przyszłości ale tkwisz w nim bo nie chcesz być sama
tak bardzo tego nie chciałam jednocześnie robiąc i żyjąc właśnie tak
gdzieś w środku czekałam na odmianę, odnowę





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.