Translate

czwartek, 13 sierpnia 2015

post bez tytułu

bo i właścicielka bloga bez życia
nie było posta na urodziny bo i urodzin nie było
zresztą o czym miałam pisać?
O tym, ze w dniu urodzin nie chce mi się żyć już ani dnia dłużej?
A 24 latach nie wiadomo po co, o życiu bez dzieciństwa, o tysiącu randek na które nie poszłam, o facetach z którymi nie miałam okazji być czy może o miłości, której nigdy nie spotkam

darowałam sobie

zafundowałam sobie zamiast tego wyjazd do kogoś kogo bardzo nienawidziłam

postanowiłam jej przebaczyć i poznać jej wersje wydarzeń

Przebaczyłam ale czy poznałam to nie wiem

Ostatnio wszystko jest dziwne  czuje się jak w więzieniu, choć całe dorosłe życie usilnie go unikałam
marze o tym, żeby znowu przeprowadzić się do Warszawy i być sobą znowu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.