Translate

piątek, 26 grudnia 2014

Lay a whisper on my pillow, leave the winter on the ground. I wake up lonely, there's air of silence in the bedroom and all around. Touch me now, I close my eyes and dream away. It must have been love but it's over now. It must have been good but I lost it somehow. It must have been love but it's over now. From the moment we touched 'til the time had run out. Make-believing we're together, that I'm sheltered by your heart. But in and outside I've turned to water like a teardrop in your palm. And it's a hard winter's day, I dream away. It must have been love but it's over now, it was all that I wanted, now I'm living without. It must have been love but it's over now, it's where the water flows, it's where the wind blows it's where the wind blows It must have been love but it's over now, it was all that I wanted, now I'm living without. It must have been love but it's over now, it's where the water flows...

Nie wiem czy to co planuje w styczniu dojdzie do skutku
Przeprowadzka z warszawy
Czekam na nią
Wybieram nowe meble
Planuje
Lecz nie wiem czy będzie to dobre dla mnie
Bo zawsze tego unikałam
A teraz jest to dla mnie jedynym rozwiązaniem
Ale nie wiem jak przeżyje bez tej miłości choć zlej bezsensownej to będę tęsknic
Nie tylko za tym co tu przeżyłam
Ale tymi rankami w jego ramionach za tym ze,mogłam się przytulic w nocy
Po prostu za K
I nie potrafię ocenić czy ten związek i ta miłość miała ma sens
Chciałabym spakować się już dziś wyjść ale nie mogę nie chce nie potrafię
Albo trzymam się kurczowo nadziej ze on powie /zrobi  coś ważnego co odmieni życie jego i  moje ...nasze
Nie chce pierścionka padania na kolana i romantycznego tak bo to nie daje gwarancji na nic
Chce tylko wiedzieć kim dla niego jestem w  jego życiu i co jest w stanie zmienić w sobie aby była z nim / jego nada....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.