Translate

niedziela, 13 lipca 2014

Od­chodząc, proszę, spal mnie. Bo wy­palając je­dynie pus­tkę w moim sercu, nie poz­wa­lasz mu bić...

Kiedyś nie potrzebowałam wiele
uśmiech bliskiej osoby potrafił być dla mnie orzeżwieniem
jak bryza z Oceanu
A teraz wszystkie moje blędy nawiedzają mnie
Jest lato a w moim sercu nadeszła zima
w włożyła mróz do mojego serca i duszy
Przestałam się starać, Chcieć przestałam kochać i próbować ułożyć życie
Chce zeby to się skońcyło
Kochanie, proszę, nie rozpaczaj. Zrozum.

Kiedyś ilekroć czułam się żle pisałam wiersz albo piosenkę
Teraz czuję, że straciłam moją iskrę
Nie będzie już blasku w ciemności dla mojego serca

 Wszystkie moje marzenia rozdarte na kawałki
 Teraz wszystkie moje marzenia rozdarte są na kawałki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.