Translate

piątek, 28 marca 2014

Oddałam wszystko- Żeby wszystko mieć

Muszę napisać o tym tu, żeby odeszło już ode mnie to uczucie

Byłam wczoraj w tym miejscu

Dotknęłam tej ścian
 byłam w tych garderobach

przypominałam  sobie pierwszy i ostatni raz na tej scenie

wciągnęła jej kurzu, wdychałam jej zapach

po powrocie do domu ryczałam

bo brakuje mi tego, brakuje jak cholera
nie potrafię tego niczym zastąpić, nie potrafię być taka jak kiedyś ...

Kładąc się wczoraj w nocy spać obiecałam sobie, że będę taka jak wtedy...  ale to nie możliwe

jestem zwykła, najzwyklejsza na Świecie a moje życie już od roku jest przeokropne
mogę mamić i wmawiać ludziom swoją indywidualność i nie zwykłość ale i tak oni któregoś dnia odkryją, że to tylko bajka, ale zostają ze mną bo mają nadzieję, że jednak, może jak z bajko o Kopciuszku pewnego dnia zamienię się  w tą dziewczynę z opowiadań i złudzeń.


Brakuje mi T.W
brakuje baletu
brakuje PBN
I brakuje S 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.