Translate

środa, 5 lutego 2014

Kiedy jestem sam Przyjaciele są daleko , daleko , ode mnie, ode mnie Gdy mam wreszcie czas dla siebie Kiedy sobie wspominam Dawne, dobre czasy, Czuję się jakoś dziwnie, dzisiaj noc jest czarniejsza

to nie błogie lenistwo
to nie wyjazd wypoczynkowy
chyba myślałam ,że  znów odnajdę dawną siebie ...
ale nie

nie che mi się nawet zrobić głupich 8 projektów na FDA
nie chce mi się nawet wyjść na zewnątrz choć pięknie święci słońce a niebo jest dziś bardziej błękitne niż kiedykolwiek

myślę ,że umieram
inaczej niż zawsze
ale skuteczniej niż zwykle


                                           https://www.youtube.com/watch?v=2svA_65hLHo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.