Translate

sobota, 23 marca 2013

Dying is an art, like everything else. I do it exceptionally well.(S.Plath)


 Wszyscy mówią "WALCZ !"

Inni :"BĄDŹ SZCZĘŚLIWA"
"POSTARAJ SIĘ BY SZCZĘŚLIWĄ"

Ale ja nie potrafię żyć w szczęściu 

Nie mam siły walczyć z tym co zjada mi duszę i sprawia,że każdego dnia jest w niej coraz mniej miłości i woli życia
Nie ma dnia aby nie myślała o tym ...złym uczynku przez który wszyscy przejrzą na oczy i jednocześnie przeklną
Ale to będzie moja decyzja
Podjęta w bólu życia

Nie mogę o tym nikomu powiedzieć
bo ...po co
CI związek z wariatką skoro wmawiasz sobie,że jestem wyjątkowa  i jedyna  w swoim rodzaju

Po co WAM takie dziecko
chore psychicznie
Kurwa nie udała się nam jedyna córka
jest piękna i zdolna -wmawiacie to sobie bo jak to ...?

Ci co nazywają mnie szczęściarą
uważają za rozpuszczoną bogaczkę  ,która prze to ,że miała wszystko czego zapragnęła teraz nie wie już czego jej jeszcze brakuje ....

Niczym nie określony przestępca
Umieram na różne sposoby.(S.Plath)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.