Translate

piątek, 9 listopada 2012

serce nie sługa

Tak bardzo chciałabym abyś mnie nienawidził...pałał do mnie niechęcią
brzydził się mnie
wieszał psy
i nigdy do mnie się już nie odezwał
nigdy na mnie nie spojrzał


Ale jest inaczej
TY jeszcze chcesz mnie wspierać i rozmawiać  na ten temat jako przyjaciel ?

Pomyslałam na początku,że się zgrywasz ,ironią chcesz zakryć ton porażki ,lecz to w 100% prawdziwe
niestety...
podobno miłość nie zna granic poświęcenia
I tym oto sposobem sprawiasz,że czuję się jeszcze większą świnią i gnidą

Dzień zawodowej chwał i glorii będzie zarazem dniem porzucenia najlepszego człowieka jakiego w życiu spotkałam 

                                                                   Nie wybaczaj mi  nigdy
                                                  przenigdy


6 komentarzy:

  1. Sama napisałaś jakiś czas temu,że jeśli się kogoś kocha to się o niego walczy ,ze wszystkich sił,więc nie dziw się mu ,że próbuje zmienić Twoją głupią decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację i nadal tak uważam,a w poście powyżej nie zaprzeczam .
    Pisze o moich odczuciach -podziwiam go ,że po tym co zrobiłam on nadal walczy ,ja na jego miejscu porzucona z takiego powodu nie chciałabym znac.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=vwK_cCmRksc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,własnie tak .znęcaj się nade mną
      spaw żebym umarła
      żebym już nie płakała
      żebym nie czuła już nic
      tylko satysfakcje ,że na prawdę jestem zła

      Usuń
  4. piszesz, że "podobno miłość nie zna granic poświęcenia",a ktoś kiedyś powiedział, że "największym aktem miłości jest poświęcenie". z własnego doświadczenia wiem, że jeśli komuś na nas zależy to będzie przy nas pomimo i wbrew wszystkiemu. z tym małym haczykiem, że w końcu przychodzi taki dzień, że miłości zaczyna brakować i pewnego dnia poświęcenia nie wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jestem zdania ,że miłość nie kończy się -owszem może być większa,mniejsza ,inna ale jest.Za to może przyjść dzień gdy na poświęcenia nie masz już siły

    OdpowiedzUsuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.