Translate

piątek, 29 czerwca 2012

„Malutki krok dzieli przyzwoitość, solidarność rodzinną od zaprzeczenia wszystkiemu, w co się wierzyło, aż po przekroczenie granic niegodziwości. Tak niewiele trzeba, aby dobry człowiek uległ pokusie czynienia zła..."

Zawsze byłam zła 
Od urodzenia czyste zło ,niegrzeczna,opryskliwa ,nie do opanowania 
Ach mamo zaprowadziłaś mnie na balet żebym złagodniała ,nabrała ogłady ...
A tam ?
Poznałam co to znaczy chcieć zagłodzić się na śmierć ,nauczyłam się być idealna na pokaz ...tam poznałam faceta,który zdeprawował seksem ,nauczył palić Marlboro Red  i przypomniał smak heroiny ,kokainy 
Nie jestem dobra i nigdy nie będę 
W piekle mam już loże VIP 
Nie wierze w reinkarnacje ,tym bardziej w Boga ,więc mamy jedno życie a świat jest zbyt beznadziejny/do dupy by traktować go poważnie.
To moje życie mam jej tylko jedno także spierdolę je sama sobie po swojemu  może z Tobą, może bez Ciebie
jeśli miłość istnieje,jeśli ludzie są są sobie choć trochę wierni.
Wybaczcie pseudo ludzie ,pseudodobrzy pseudowierzący ale mam was i wasze zdanie w dupie 
Ona była grzeczna... CHACHA tylko na pokaz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.