Translate

niedziela, 17 października 2010

Piosenka 19

Romeo się odkochał,przeszło mu
Twierdzisz,że wszystko skończone
Dozgonna miłość już nie istnieje
Odchodzisz z szybkością światła
Otwieram oczy i jestem zupełnie sama
Samotna,w wielkim ,niebezpiecznym lesie życia

Już mnie nie chcesz
Już nie kochasz
Romeo porzuca swoją Julię
Co mam teraz zrobić?
Chyba zadowolę się Parysem

Odkryłam świetny pomysł na zwabienie
Twojego głosu w mojej głowie
Im bliżej śmierci,tym bardziej Go słyszę
Robię wszystko co w mojej mocy.
........

aby usłyszeć Go jeszcze raz...
To melodia,która nadaje mojemu życiu sens

Już mnie nie chcesz
Już nie kochasz
Romeo porzuca swoją Julię
Co mam teraz zrobić?
Chyba zadowolę się Parysem


Kłamiesz,to wszystko nieprawda
Nie możesz beze mnie żyć
Każdy kawałek Twojego ciała mnie potrzebuje
Związani silną więzią,rozumiemy się bez słów
Jednak nie potrafisz czytać mi w myślach


[Romeo się odkochał
I co z tego
Na nic Jego oszustwa
Miłość jest silniejsza Jej nie oszuka

Ona jest i nigdy się jej
 nie pozbędziesz

Choć uciekł daleko ode mnie

Wróci prędko
***
Bo głosu serca
nie da się omamić]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.