Translate

piątek, 3 września 2010

Miłość czyni nas mocnymi,Z miłośći możemy góry przenosić.Dla miłości możemy ją nawet wysadzić w powietrze.

Tydzień.Tydzień temu znów poczułam hmmm chyba szczęście,pewność siebie,radość?Myślę,że to był najszczerszy uśmiech po bardzo długim czasie.Bo panuje u mnie straszna szarość,odrętwienie.Egzystencja bez niczego,bez uczuć,bez szukania właśnie nie zwykłość w takich codziennych prostych sprawach.Brak okazywania miłości-zamiast tego ciągła rywalizacja i warczenie na siebie.Zrozumiałam i zobaczyłam,że ludzie mogą i żyją inaczej,że się kochają wspierają,pomagają.to nie tak nie chcę takiego kieratu...nie !
Zwolnić zastanowić się,popatrzeć ,przemyśleć.
No tak ale czasem z tego mojego myślenia wychodzi kombinacja ale tak już chyba mam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.