Translate

piątek, 29 lipca 2011

Dziś moje urodziny....i....mam nawet niespotykanie dobry ba nawet świetny humor.Ta zmiana fryzury mi cholernie pomogła dodała skrzydeł i Kurwa nie mogę się nadziwić jak ostatnio jest hmmmm Kurde chyba szczęśliwa!!!!!JEGO bo jak to fajnie obudzić się w urodzinowy poranek z nim ,w jego ramionach i usłyszeć na dzień dobry Kocham Cię.Av wtedy sobie myślę"Nie spieprzysz chyba tego?"Chyba nie spieprze....Kiedy parę tygodni temu pisała że się zabujałam w tancerzu baletu to nigdy bym nie uwierzyła że będziemy razem!
Nie myślałam,że uda mi podnieć po tym co przeżyłam...
Ja pierdole mam 20 lat (O 21.05 dokładnie)i nawet nie mam deprsji z tego powodu
A następne okrągłe to już 30
A dzięki Niemu dożyłam do 20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.