Translate

niedziela, 19 kwietnia 2009

Czemu nikt mnie nie kocha?Co jest we mnie nie tak,Ze nikt mnie nie chce?Nawet właśni rodzice traktują mnie jak obcą osobą.Wczoraj byłam na zakupach.Wszystko było Ok mama kupiła mi książkę,płytką U2,repetytorium z WOSu,piżamkę,i bransoletkę z kolczykami do sukienki którą kupiłam na komunię.A potem powiedziała żebym jej oddała pieniądze za tą biżuterię.Przecież to i tak jej kasa?Własne dziecko ma jej oddać jej własne pieniądz?Przecież to chore.Rozumiem to,że chce nas uczyć szacunku do pieniędzy,że tata je ciężko zarabia ale to nie normalne.Traktują mnie jak wroga jak obcą osobę,która tylko na nich pasożytuje.przez to nauczyli mnie właśnie tego,że nie liczy się nic innego tylko pieniądz.W życiu ważne są tylko pieniądze i tylko za nimi trzeba gonić.Może dlatego jestem interesowna nie umiem kochać liczą się dla mnie tylko korzyści.Tak jestem zimna i oschła i ZŁA strasznie zła.Zrobię wszystko żeby zasłużyć na ich miłość na to żeby mnie pokochali,choć troszkę,tak troszeczkę żebym się dla nich liczyła.
Oszukuję się sama siebie oszukuję.BO NIKT MNIE NIE KOCHA I NIKOMU NA MNIE NIE ZALEŻY NIGDY NIE ZNAJDĘ OSOBY KTÓRA MNIE POKOCHA>>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.